جف بريجز در سريال «پيرمرد» براي اف ايكس بازي مي‌كند.

تازه ترين اطلاعات تخصصي سينماي ايران و جهان را در اين مجله خبري بخوانيد

جف بريجز در سريال «پيرمرد» براي اف ايكس بازي مي‌كند.

۱۴۶ بازديد

 

بازيگر برنده اسكار؛ جف بريجز بازيگر يك سريال درام شد.

«پيرمرد» سريال درام جديدي است كه اف ايكس دستور ساخت آن را صادر كرده و قرار است جف بريجز بازيگر نقش اصلي آن باشد.

اين سريال با اقتباس از رمان پرفروشي به همين نام نوشته توماس پري ساخته مي‌شود. داستان اين سريال بر مردي به نام دن چيس با بازي بريجز متمركز است كه دهه‌ها پيش از سيا فرار كرده و پنهان شده است اما يك قاتل از راه مي‌رسد و قصد جان او را دارد و اينجاست كه اين پيرمرد متوجه مي‌شود آينده‌اش در گرو گذشته‌اش است.

فيلمنامه اين سريال توسط جان استاينبرگ و رابرت لوين نوشته خواهد شد و اين ۲ به عنوان تهيه‌كنندگان اجرايي هم حضور خواهند داشت. خود بريجز هم از تهيه كنندگان سريال خواهد بود.

نيك گارد از رؤساي اف‌ايكس از بريجز به عنوان بازيگري شاخص ياد كرد كه داشتن او به عنوان بازيگر اصلي سريال موقعيتي فوق‌العاده براي اين كمپاني است.

اين نخستين نقش‌آفريني بريجز در يك سريال تلويزيوني خواهد بود. او بارها نامزدي اسكار را براي نقش‌آفريني‌هايش به دست آورده و يك جايزه اسكار براي نقشش در فيلم «دل ديوانه» در سال ۲۰۱۰ كسب كرده است. او همچنين جايزه گلدن گلوب بهترين بازيگر نقش اول مرد و جايزه انجمن بازيگران فيلم براي بهترين بازيگر نقش اول مرد را براي بازي در همين فيلم دريافت كرده است. بازي او در فيلم‌هايي چون «اگر سنگ از آسمان ببارد»، «آخرين نمايش فيلم»، «مرد ستاره‌اي»، «تاكر: يك مرد و روياهايش»، «لبوفسكي بزرگ» و «شجاعت واقعي» فراموش نشدني است.

اين بازيگر ۶۹ ساله علاوه بر بازيگري، كار تهيه كنندگي، آهنگسازي و اجراي ترانه‌هاي چند فيلم را نيز بر عهده داشته‌است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.