افتتاح بزرگترين كارخانه توليد واكسن كرونا در منطقه

تازه ترين اطلاعات تخصصي سينماي ايران و جهان را در اين مجله خبري بخوانيد

افتتاح بزرگترين كارخانه توليد واكسن كرونا در منطقه

۱۰ بازديد

همزمان با ورود اولين واكسن كرونا ايراني در آخرين مراحل آزمايش انساني ، مرحله اول كارخانه واكسن ايران كرونا با ظرفيت 3 ميليون دوز در ماه ، امروز فعاليت خود را آغاز كرد. به گزارش ايران تودي ، امروز در مراسمي با حضور محمد محبر رئيس ستاد فرمان امام (ره) و جمعي از مسئولان و …

افتتاح بزرگترين كارخانه توليد واكسن كرونا در منطقه https://iranian-today.ir/افتتاح-بزرگترين-كارخانه-توليد-واكسن-ك/ ايران تودي Mon, 15 Mar 2021 11:09:30 0000 اجتماعي https://iranian-today.ir/افتتاح-بزرگترين-كارخانه-توليد-واكسن-ك/ همزمان با ورود اولين واكسن كرونا ايراني در آخرين مراحل آزمايش انساني ، مرحله اول كارخانه واكسن ايران كرونا با ظرفيت 3 ميليون دوز در ماه ، امروز فعاليت خود را آغاز كرد. به گزارش ايران تودي ، امروز در مراسمي با حضور محمد محبر رئيس ستاد فرمان امام (ره) و جمعي از مسئولان و …

همزمان با ورود اولين واكسن كرونا ايراني در آخرين مراحل آزمايش انساني ، مرحله اول كارخانه واكسن ايران كرونا با ظرفيت 3 ميليون دوز در ماه ، امروز فعاليت خود را آغاز كرد.

به گزارش ايران تودي ، امروز در مراسمي با حضور محمد محبر رئيس ستاد فرمان امام (ره) و جمعي از مسئولان و بازرسان پزشكي ، مراحل دوم و سوم آزمون “واكسيناسيون ايران بركت” و بزرگترين كارخانه واكسيناسيون در منطقه آغاز شد.

محمد محبر رئيس ستاد امام فرمان گفت: امروز ما سه خبر خوب و شريف در زمينه تلاش نخبگان جوان كشور براي مبارزه با ويروس كرونا براي مردم كشورمان داريم.

وي افزود: اول از همه ، نتايج مرحله اول آزمايشات باليني واكسن كويران بركت كه بر روي 56 داوطلب انجام شده است ، به طور رسمي توسط مقامات رسمي تأييد شده و از نظر ايمني 100٪ موفق بوده است.

وي با بيان اينكه اين واكسن براي شروع مراحل دوم و سوم آزمايش انساني به طور همزمان توسط وزارت بهداشت تأييد شده است ، افزود: خبر خوب اين است كه مجوزهاي لازم صادر شده و دور دوم و سوم آزمايشات باليني است. واكسن هاي دوم و واكسن هاي ايراني به ترتيب بر روي 300 و 20000 نفر انجام شده است كه از امروز در بسياري از استان ها انجام مي شود

رئيس دفتر اجرايي امام افزود: سومين و شايد مهمترين خبر خوب براي ما افتتاح و راه اندازي يك كارخانه توليد واكسن در شهرك دارويي شففرمد استان البرز است. امروز مرحله اول كارخانه با توليد 3 ميليون دوز در ماه آغاز مي شود و اميدواريم تا اواسط بهار 1400 ظرفيت توليد واكسن را به 12 تا 15 ميليون دوز در ماه برسانيم. افتتاح فاز دوم اين كارخانه.

وي گفت: “تا زماني كه يك ايراني وجود داشته باشد كه واكسينه نشده باشد ، ما واكسن را صادر نمي كنيم.”

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.