علاقه كارگردان فيلم Zombieland به ساخت اسپين آفي براساس شخصيت مديسون

تازه ترين اطلاعات تخصصي سينماي ايران و جهان را در اين مجله خبري بخوانيد

علاقه كارگردان فيلم Zombieland به ساخت اسپين آفي براساس شخصيت مديسون

۷۴ بازديد

 

روبن فليشر، كارگردان فيلم Zombieland در مصاحبه جديد خود از علاقه‌اش به ساخت فيلمي مستقل و فرعي براساس شخصيت مديسون با بازي زوئي دويچ، خبر داده است.

از جمعه هفته گذشته اكران جهاني فيلم Zombieland: Double Tap  (سرزمين زامبي ها: دابل تپ) با افتتاحيه‌اي بهتر از انتظار رسما آغاز شد و اين فيلم كمدي- ترسناك تا به امروز بيش از ۳۷ ميليون دلار در سراسر جهان فروش كرده كه اين فروش شامل بيش از ۳۲ ميليون دلار در آمريكاي شمالي و بيش از ۵.۵ ميليون دلار در ديگر كشورهاي جهان مي‌شود. بدون شك يكي از عوامل موفقيت فيلم شخصيت مديسون با بازي زوئي دويچ، بوده است كه طبق گفته منتقدان و تماشاگران، او در هر صحنه‌اي كه حضور داشته ستاره اول آن صحنه بوده است. حال در جديدترين اخبار سينما و تلويزيون، ممكن است فيلمي براساس اين شخصيت ساخته شود. 

ادامه اين خبر ممكن است بخش‌هايي از داستان و اتفاقات فيلم Zombieland: Double Tap را براي شما فاش كند

روبن فليشر، كارگردان فيلم Zombieland (سرزمين زامبي‌ها) كه براي كارگرداني دنباله آن نيز بازگشته، در مصاحبه با هاليوود ريپورتر از علاقه‌اش به ساخت فيلمي مستقل و اسپين‌آف براساس شخصيت مديسون خبر داد كه اتفاقات آن پس از فيلم Double Tap جريان داشته باشد. مديسون و بركلي در پايان فيلم Zombieland 2 در پناهگاه بابليون باقي ماندند و سرنوشت اين دو شخصيت پس از آن فعلا مشخص نيست و حال يك فيلم اسپين‌آف كه پس از اتفاقات فيلم Zombieland: Double Tap جريان داشته باشد، مي‌تواند گزينه خوبي براي جواب دادن به سوالاتي از جمله مشخص شدن سرنوشت اين شخصيت‌ها باشد. فليشر گفت:

« من دوست دارم يك فيلم مستقل از مديسون بسازم. بنابراين من فكر مي‌كنم هنوز داستاني براي اين شخصيت وجود دارد و باقي مانده كه مي‌تواند نوشته شود و هنوز موارد جالبي مي‌توان در آن پيدا كرد. در واقع صحنه پس از پايان، صحنه خيلي خوبي بود كه در آن دو شخصيت بي‌عقل در بابليون در كنار هم بودند.»

در حال حاضر ساخت هيچ دنباله يا اسپين‌آفي براي فيلم Zombieland تاييد و اعلام نشده است. همچنين بودجه ساخت فيلم Zombieland: Double Tap  نيز تنها ۴۲ ميليون دلار بوده است. فيلم Zombieland در سال ۲۰۰۹ موفق شده بود بيش از ۱۰۲.۴ ميليون دلار در سراسر جهان فروش كند. جسي آيزنبرگ، وودي هارلسون، اما استون، ابيگيل برسلين، زوئي دويچ، اون جوگيا، لوك ويلسون، رزاريو داوسون و توماس ميدلتيچ، از جمله بازيگراني هستند كه در فيلم Zombieland: Double Tap حضور دارند و به ايفاي نقش پرداخته ‌اند.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.