چگونه در حرفه عكاسي موفق شويم؟ / لزوم تلاش جامعه عكاسي در آگاهي عمومي

تازه ترين اطلاعات تخصصي سينماي ايران و جهان را در اين مجله خبري بخوانيد

چگونه در حرفه عكاسي موفق شويم؟ / لزوم تلاش جامعه عكاسي در آگاهي عمومي

۶ بازديد

هادي دهقان پور ، مدير كاركنان و روابط عمومي دانشگاه آزاد اسلامي واحد سبزوار ، نيز عكاس حرفه اي است ، به تازگي برنده مدال افتخار جشنواره عكس آمريكا و مدال طلاي جشنواره پامير شده است. وي چندين جايزه در جشنواره هاي عكاسي در ايالات متحده ، روسيه ، چين ، بلژيك ، ايتاليا ، …

سايت مرجع :
چگونه در حرفه عكاسي موفق شويم؟ / لزوم تلاش جامعه عكاسي در آگاهي عمومي

چگونه در حرفه عكاسي موفق شويم؟ / لزوم تلاش جامعه عكاسي در آگاهي عمومي https://local-news.ir/چگونه-در-حرفه-عكاسي-موفق-شويم؟-لزوم-تل/ اخبار استاني Sun, 11 Apr 2021 18:15:12 0000 اخبار استاني https://local-news.ir/چگونه-در-حرفه-عكاسي-موفق-شويم؟-لزوم-تل/

هادي دهقان پور ، مدير كاركنان و روابط عمومي دانشگاه آزاد اسلامي واحد سبزوار ، نيز عكاس حرفه اي است ، به تازگي برنده مدال افتخار جشنواره عكس آمريكا و مدال طلاي جشنواره پامير شده است. وي چندين جايزه در جشنواره هاي عكاسي در ايالات متحده ، روسيه ، چين ، بلژيك ، ايتاليا ، …

سايت مرجع :
چگونه در حرفه عكاسي موفق شويم؟ / لزوم تلاش جامعه عكاسي در آگاهي عمومي

هادي دهقان پور ، مدير كاركنان و روابط عمومي دانشگاه آزاد اسلامي واحد سبزوار ، نيز عكاس حرفه اي است ، به تازگي برنده مدال افتخار جشنواره عكس آمريكا و مدال طلاي جشنواره پامير شده است.

وي چندين جايزه در جشنواره هاي عكاسي در ايالات متحده ، روسيه ، چين ، بلژيك ، ايتاليا ، اسلووني ، كشور باسك ، لهستان ، كانادا ، مصر ، روماني ، اتريش ، تاجيكستان ، قرقيزستان ، تركيه ، يونان و عراق كسب كرده و 40 جايزه دارد. حضورهاي بين المللي ، 125 يك مقام ايالتي و منطقه اي با حدود هزار عنوان است و براي جشنواره هاي داخلي و خارجي عكاسي انتخاب شده است.

دهقانپور ، در مصاحبه با خبرنگار آنا نيوز ، موفقيت خود را در حرفه عكاسي توصيف كرد: “اين رسيده است و در طولاني مدت روند رشد و آگاهي در اين زمينه مي تواند موفقيت را تضمين كند.

وي افزود: افزايش تجربه در هر دو زمينه نظري با مطالعه كتب و مقالات به روز و غني و انجام فعاليت هاي ميداني در زمينه عملي ، عوامل ديگري را مي دانم كه مي توانند به افزايش سرعت پيشرفت و رسيدن به مقصد كمك كنند. “

دارنده نشان افتخار جشنواره عكس آمريكا وي توضيح داد: پس از دو سال انجام سبك عكاسي ، در نمايشگاه ها ، جشنواره ها و دعوت نامه هاي عكاسي شركت كردم و جوايز متعدد ملي و بين المللي را از آن خود كردم ، تاكنون بيش از 150 عنوان ملي و بين المللي و هزار عنوان عكس در خانه و من در بيش از 15 جشنواره ملي و جشنواره هاي منطقه اي داور بوده ام و در حدود 40 نمايشگاه انفرادي و گروهي شركت كرده ام.

من از شكست ها ، وقفه ها و عادت ها نااميد نشدم

دهقانپور افزود: من در موفقيت خود چندين عامل را در نظر مي گيرم. اولين عامل حمايت و تشويق خانواده در اين 15 سال است و من مي خواهم از آنها به خاطر صبر و تحملشان در تحمل سختي هايي كه طي اين سال ها متحمل شده اند ، تشكر كنم. من مي دانم كه پشتكار و جستجو يكي ديگر از عوامل مهم در رسيدن به اين مرحله است و سعي كردم هرگز اشتباهات ، شكست ها و كارهاي روزمره را فراموش نكنم. اما من به كار بر روي آن ادامه خواهم داد.

سبزوار آزاد ، مدير روابط عمومي دانشگاه اسلامي درباره جايگاه عكاسي در كشور و جامعه فرهنگي به آنا گفت: “عكاسي در سايه سنگين سينما در سالهاي اخير به عنوان يك هنر موثر و مستقل توانسته اعتبار كسب كند. ” اين كشور در طول سال ميزبان نمايشگاه هاي عكس ، سمينارهاي عكاسي ، كارگاه هاي آموزشي و بيش از 100 جشنواره عكس است تا اهميت اين هنر و توجه زيادي را كه سازمان هاي دولتي و خصوصي و بخش هاي مردم در اين زمينه دارند نشان دهد. .

دهقان پور در مورد چالش ها و مشكلات حرفه عكاسي اظهار داشت: سهولت دسترسي به تجهيزات عكاسي ممكن است اين سوicion ظن را در مردم ايجاد كند كه عكاسي يك حرفه بسيار ساده و سرراست است ، به طوري كه ماه ها طول مي كشد تا پارامترهاي لازم و عكاسي با كيفيت را بدست آوريد. و سالهاست كه در زمينه عكاسي مشغول كار و كسب تجربه است.

عكاسي مناطق و زيرمجموعه هاي زيادي دارد

وي ادامه داد: عكاسي مناطق و زيرمجموعه هاي زيادي دارد كه هر يك از آنها مي تواند وقت ، انرژي و سرمايه زيادي را بگيرد. در نهايت ، آنچه يك عكاس موفق را از يك عكاس معمولي متمايز مي كند ، يافتن يك منطقه مورد علاقه و تمرين براي يادگيري و رشد منظم است.

عنوان مدال افتخار جشنواره عكس آمريكا در مورد انتظارات مقامات و جامعه از عكاسان صحبت مي كند: من هميشه متوجه شده ام كه سازمان هاي دولتي و خصوصي از جهان عكس و دنياي آن آگاهي لازم را ندارند. اثر براي اين منظور ، بايد از سوي جامعه عكاسي تلاش شود تا آگاهي مردم را افزايش داده و افكار عمومي را در مورد اهميت عكاسي و توانايي آن در ثبت وقايع و خاطرات و ماندگاري دائمي آن روشن كند.

دهقان پور در مورد ارتباط بين كار ، محل كار و حرفه عكاسي صحبت كرد و توضيح داد: يكي از عواملي كه به من كمك كرد راه خود را پيدا كنم و سريعتر حركت كنم همسويي كار با عكاسي بود. بيش از يك دهه كار در زمينه روابط عمومي سمعي و بصري در دانشگاه آزاد اسلامي به من كمك كرد تا تمركز خود را در زمينه عكاسي در حالي كه مشغول تجارت بودم ، توسعه دهم. آنچه در اين زمينه مهم است ، در نظر گرفتن عكاسي به عنوان يك نگراني عمده است كه مي تواند به شما در موفقيت در اين زمينه كمك كند و اين كار انجام نخواهد شد. مگر اينكه كار و علاقه عكاس يكي باشد.

دهقانپور افزود: قصد دارم در سال جديد به اهداف مختلفي از جمله افزايش همكاري و تعامل با فعالان عكاسي در سطح ملي و بين المللي ، برگزاري نمايشگاه انفرادي كارهاي اخير توليد ، كارگاه آموزش عكاسي در بجنورد و تفت و همكاري با رسانه هاي مجازي ، چاپ دوم. “عنوان كتاب درباره عكاسي و شعر است و اولويت هاي هنري من را در تماس هاي بين المللي برجسته تر مي كند.

وي ابراز اميدواري كرد كه من در زمينه عكاسي به كار مستمر و با قوت خود ادامه دهم و شرايط بيروني و جامعه به ما در رسيدن به اين هدف كمك مي كند.

به گزارش آنا ، هادي دهقان پور در سال 1980 در زاهدان متولد شد. وي پس از اتمام خدمت سربازي مدتي در امور بازرگاني شركت توليد تجهيزات پالايشگاه مشهد فعاليت كرد. پس از آن ، در سال 2007 ، وي توسط دانشگاه آزاد اسلامي استخدام شد و دفتر سبزوار در زمينه روابط عمومي در دانشگاه اسلامي ازز تا به امروز ادامه يافته است.

انتهاي پيام / 4121/4062 /

سايت مرجع :
چگونه در حرفه عكاسي موفق شويم؟ / لزوم تلاش جامعه عكاسي در آگاهي عمومي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.